Vår dag i bilder


Dagen började med att Line fick sitt julkalenderpaket som idag innehöll
bokstäver. Hon ville pyssla med dem så vi tog fram papper och lim, och
hon skrev både Gustav och mamma :)


Vi år sedan frukost och satte oss i soffan där Line åt lite russin.


Vi tog fram lite gamla leksaker som varit undanplockade. Innan vi tog
bort leksakerna så lekte aldrig Line med dem men nu var det jätteroligt!


Vi byggde sedan pussel, jag skulle få bygga det med 6 bitar först men
Line verkade inte tro att jag skulle klara det för hon ville hjälpa mig!


Vi klädde därefter på oss för att gå ut och leka i snön.


Det var en härlig vinterdag med blå himmel. Vi byggde snöslott och
åkte pulka.


När vi kom in var det en liten tjej som var trött. Jag lagade lunch och
sedan drack vi varm choklad. Innan det var dags för middagen såg vi
bland annat Leilas jul. Line tycker också om hennes program men blir
lite "sur" när hon inte får smaka på alla godsaker :)


Till middag gjorde vi egen pizza, den ser inte så god ut på bilden men
den blev rätt så bra! Vi satte och i soffan och åt lite frukt och busade
innan det var dags att sova. 


Nu har jag nyss nattat henne och tänt ljus och ska se Så mycket bättre.
Hon var så go när vi skulle sova, jag vill gosa med dig sa hon och kröp
tätt intill mig under mitt täcke och somnade! Det var så mysigt så jag
låg kvar ett bra tag och bara kramade om henne och samtidigt kände
jag bebisen som rörde sig för fullt i magen!

Kommentarer
Postat av: Marie

Sista meningen: jättefint skrivet♥

Jag gjorde också hemmagjord pizza, blev jättegott!

Fina bilder på Linegumman♥

Ringer dig i morgon!

Sov gott och dröm sött.

Puss&Kram♥

2010-12-04 @ 22:07:31
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Saga

Fina bilder :)

Våran pizza blev jättegod också! fast åt inte så mycket x)

Kudden som är på bild 2 och 7 har jag som draperi (?) mellan mitt rum och tv rummet ;)



Längtar tills ni kommer hem!

Kram ♥

2010-12-05 @ 11:35:19
URL: http://olssonsaga.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & gravid ♥

Vilka härliga bilder, er dotter är ju så underbart söt! :) Pizzan såg väldigt god ut dessutom så det får nog bli pizza (hemmagjord såklart!) för oss i dag! :)

2010-12-06 @ 11:17:30
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0