Tisdag

Idag skulle jag egentligen ha suttit och skrivit med min kompis men hon skickade ett sms igår kväll och skrev att hennes man fått magsjuka och att det kanske var bäst att vi inte träffades då hon inte ville smitta ner oss. Så istället har jag och Marcus varit nere på stan och handlat en julklapp, varit på banken och ätit lunch tillsammans. Mysigt att bara äta ute han och jag, det var länge sedan. Line är på förskolan och vi lämnade henne tidigare idag då tomten skulle komma på besök :) När Marcus for på jobbet så satte jag mig och pluggade. Kände nu att jag behövde en paus då jag blir så trött av att läsa.

Imorgon ska vi städa, slå in alla julklappar och packa innan Marcus skjutsar mig och Line till Arlanda. Så det blir fullt upp!

Nu ska jag dricka kaffe och fortsätta läsa!

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh gud vad jag längtar efter er!!!

Puss&Kram♥♥♥

2010-12-21 @ 15:20:23
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0