Juldagen

Igår hade vi en jättetrevlig dag! Line var, trots att hon vaknade tidigt, på bra humör och längtade mycket efter tomten. När tomten väl kom var hon inte det minsta blyg utan kramade tomten när hon fick paket. Hon blev glad för sina julklappar och när hon öppnat sina frågade hon om hon skulle hjälpa mig att öppna mina paket och självklart fick hon det! Jag blev också jätteglad för mina julklappar, jag fick bland annat en ny mobil, prenumeration på Föräldrar och barn, en bok och en mascara.
När Kalle Anka började la sig jag och Line i soffan och efter bara några minuter hade båda somnat. Vi behövde båda få sova i en timme för att orka med kvällen. Då åkte vi till mina kusiner där vi fikade supergott fika och spelade ett roligt spel. Line var pigg och glad trots att vi inte kom i säng förrän 23.30!
Idag är det en riktig slappardag. Line har varit ute och åkt spark med sin morfar, det är inte alls lika kallt idag som det var igår. Jag har suttit och pluggat, jag har läst lite till hemtentan som ska in i januari. Nu kan jag inte göra mer förrän Marcus kommer upp med mina böcker så jag kan med gott samvete ta det lugnt resten av dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0