Fjärde advent

Även då Line sov till 7.30 var jag trött när vi klev upp. Jag tog med mig täcket till soffan och satte mig och såg barnprogram med Line men det dröjde inte länge förrän jag somnade till. Det känns som om jag är på väg att bli förkyld men det har inte brutit ut ännu. Det blir väl lagom till jul...

Idag fick Line badskum i sin julkalender så senare idag så ska vi bada, det tycker hon är så roligt och hon badar gärna över en timme varje gång!

Idag är det fjärde advent men vi glömde tända det fjärde ljuset när vi åt frukost, måste komma ihåg det senare idag!

De senaste dagarna vill Line vara hos oss hela tiden. När vi ser tv vill hon alltid sitta i mitt knä (inte så lätt med en mage som är lite i vägen) och när vi äter mat ska hon alltid sitta i mitt eller Marcus knä och äta. Hon vill ofta bli buren nu och när hon leker ska vi nästan alltid sitta bredvid. Hon är inte grinig eller trött utan jag vet inte vad det beror på. Det ska iaf bli skönt att det bara är två dagar kvar på förskolan för henne innan vi får vara tillsammans hela julen!



En bild från julen förra året!

Kommentarer
Postat av: Carro o Adria

Adria är så med nu... en riktig kläng apa. Tror det är en period nu och sen lite vetenskap om ett syskon som är påväg.

Hoppas du bara har en trött dag och inte blir sjuk nu under julen.

Sköt om er

2010-12-19 @ 14:31:44
Postat av: Marie

Vi glömde OCKSÅ att tända fjärde ljuset, gjorde det till middagen idag istället!

TVÅ DAGAR KVAR:))))))))))))))))

Puss&Kram♥♥♥

2010-12-20 @ 16:58:42
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0