Andra advent!

Line vaknade 6.30 imorse, lite väl tidigt tycker jag. Vi låg och drog oss och gick sedan upp och såg barnprogram i soffan, eller Line såg på tv och jag halvsov. Line verkar trött också för hon har inte tagit sig upp från soffan än. Jag ska strax dricka kaffe och därefter ska jag laga kalops. Jag har aldrig gjort det tidigare men enligt Marcus är det lätt så jag hoppas på det.

Det är inte lika fint väder som igår, det är mulet idag. Men vi skulle behöva ta oss ut för jag måste köpa åksjuketabletter då jag ska till Västerås imorgon med bussen.

Line har inte fått något paket än för jag vet inte vilket jag ska ge. Jag funderar på om vi ska bada idag och då vill jag ge henne badkritorna men då vill jag ge henne dem precis innan vi ska bada, så därför avvaktar jag. Hon har inte frågat efter nåt paket heller.

Kommentarer
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Åå så söt bild på lilla sessan i headern :) grattis till bebben i magen :)

2010-12-05 @ 13:15:47
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Postat av: Emma - Väntan på ett januari barn

Jag har kollat på dessa badkritor, du får berätta vad hon tycker om det. Har en systerdotter som snart fyller år nämligen :)



35, usch det känns som en evighet kvar. Kommer ingenstans, står och stampar på samma ruta hela tiden. Vill ha min lilla prinsessa nu :)

Grattis till din graviditet! Vet du könet? :)

2010-12-05 @ 15:14:25
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0