Gulliga Line ♥

Idag somnade jag på soffan och vaknade till av att Line hämtade en filt och stoppade om mig, så himla underbar!

Line har börjat "hitta på" saker mer och mer. Idag när jag låg och läste för henne i sängen berättade hon för mig att hon kunde flyga och att hon hade flygit till molnen. Jag frågade vad hon gjorde där och hon sa att hon ätit pizza. Hon hade sedan ramlat ner och då blev hon ledsen. Det är så kul att höra när hon berättar för hon har verkligen inlevelse! Och det är kul att skriva ner det på bloggen så vi kommer ihåg allt underbart hon gör, för det är så lätt att glömma annars.

Kommentarer
Postat av: Saga

Haha ja din dotter har fantasi ;D

Snart kommer vi :D

LÄNGTAR!!!!!!

Kram!

2010-08-06 @ 11:17:56
URL: http://olssonsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0