God morgon!

När jag vaknade till strax innan 8 låg Line fortfarande och sov. Jag smög in till henne och såg då att hon låg vaken så jag la mig ner i hennes säng och sedan låg vi och pratade. Mysigt! Vi cyklade därefter ned till förskolan, hon blev glad när hon förstod att hon skulle dit men när vi kom in blev hon först ledsen över att snuttis var i väskan så vi plockade fram han. Men sedan när hon förstod att jag inte skulle stanna så blev hon ledsen igen. Jag vet att det går över när jag har gått därifrån men det är ändå jobbigt, speciellt då jag bara ska vara hemma idag. Men det är bra att hon får vara där inför nästa vecka då min skola börjar igen. Jag ska hämta henne klockan 15 och det kommer säkert bli likadant som igår att hon inte vill åka hem :)

Marcus jobbar idag och imorgon kommer han hem vid 18 och sen är han ledig hela helgen!! Så skönt att vi får två dagar ihop innan skolan börjar.

Kommentarer
Postat av: Saga

Sv; Ja det gick bra :) Men jag förlorade och tommy tacklade mig x))

Ja, det är fortfarande roligt och idag fick vi vår första läxa :D det var matte!

Vad roligt! Jag vill också vara med för då får man ju tårta!



Puss!

2010-08-26 @ 16:45:50
URL: http://olssonsaga.blogg.se/
Postat av: jenny ♥

Hej, nu har jag en tävling för just dig ;-) - titta in o tävla om en unik barntavla http://jennyn.se/2010/august/tavling-i-samarbete-med-studio-nele.html



Varma kramar Jenny

2010-08-26 @ 18:58:10
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0