Fredag!

Imorse vid 6 hörde jag hur Line ropade på mig och efter ett tag kom hon in till mig. Hon kröp in under mitt täcke och vi log och drog oss i 20 minuter! Sedan har det varit fullt upp. Vi har vikt tvätt, vädrat sängkläder, tvättat, badat, byggt pussel och nu ska jag gå och laga lunch. Det blir en tidig lunch när man vaknar så tidigt! Vi ska sedan gå och handla, tvätta mer kläder, renbädda, dammsuga, torka golven och självklart leka och busa!

Längtar tills Marcus kommer hem! ♥

Nu ska jag gå och hämta en till korvbit till Line och sedan fortätta med lunchen! Hoppas ni får en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: ellita - mamma till emilio

Tack så mycket ^^ Gullig 2 åring du har! Längtar tills min lille kommer till den åldern :D

2010-08-27 @ 12:17:14
URL: http://ellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0