Måndag

Igår for vi till Lines farmor och åt mat, vi fick jättegod mat så vi for därifrån mätta och belåtna :) Line var så trött i bilen på väg hem så hon fick pyjamas direkt när vi kom hem. Jag gick sedan upp och hämtade hennes vällingflaska och då hörde jag hur hon blev jätteledsen. När jag kommer ner igen såg jag att hon hade kräkts mycket, bland annat på snuttis. Jag kunde ändå lägga henne även om hon frågade efter honom några gånger. Men efter en stund blir hon ledsen och får komma upp och då kräktes hon igen. Hon fick vara uppe ett tag och lekte och snuttis hade då blivit torr och ren så då gick hon och la sig och så sov hon hela natten! Idag har hon mått bra så jag hoppas det fortsätter så!
Nu ska jag och mamma ut och gå, det är tredje dagen vi går ut nu. Vi skulle egentligen ha åkt och hälsa på min mormor idag men då Line mådde som hon gjorde igår så hoppar vi över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0