Magnus Betnér

Igår gjorde vi allt som stod på listan. Jag och mamma var först ute och gick. Var härligt väder, verkligen skillnad från dagen innan. När vi kom hem lagade vi lunch och duschade och sen for vi och Marcus och Line ut till Tuna Park. Mamma hittade ett par snygga skor! Vi åkte vidare till Tygvaruhuset där mamma köpte mer garn och sen begav vi oss hemåt. Marcus ställde sig och lagade mat och undertiden lärde mamma mig att virka! Vi åt middag och till efterrätt blev det fruktsallad, allt var jättegott! Jag och Marcus for sen till Lokomotivet och såg på Magnus Betnér och det var skitbra, gud vad vi skrattade! Det höll på ca 1,5 timme. Mamma var så himla snäll som passade Line undertiden, och dessutom hade hon plockat upp i lägenheten, tack än en gång!! Och tack Liza för biljetterna, var en perfekt julklapp :)

Nu har mamma åkt hem, hon for tidigt imorse innan jag och Line klivit upp. Det är så svårt att förklara för Line att hon åkt för hon går omkring och ropar mommo.

Detta är inlägg nummer 200 på denna blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0