God morgon!

Jag vet inte riktigt vad det var med Line igår. Hon var trött den tid hon brukar sova (18.20) så jag la henne men efter 30 minuter blev hon ledsen och fick komma upp. Det slutade med att vi båda la oss i vår säng och då somnade hon vid klockan 21. Jag kunde inte alls sova så tidigt så jag klev upp igen. Så jag hoppades så klart på en sovmorgon imorse men vid 7 så blir jag väckt av en busunge som säger äsa bok mamma :)

Marcus sover fortfarande, tror han kom hem sent i natt. Så vi får se vad som händer i dag, är iaf soligt ute!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vi har också sol, underbart!

Jag fick sova till åtta, kan du fatta vilken sovmorgon det blev för mig;)

Älskar dig, bara nio veckor kvar nu:(

Puss&Kram

2010-04-25 @ 10:36:10
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0