Storhandlat

Idag har vi varit och storhandlat massa nyttigheter, så som nötter, frön, grönsaker och frukt. Det har blivit alldeles för mycket godis och dylikt på slutet så igår fick jag nog och bestämde mig för att dra ner på sötsaker. Jag har varit så trött senaste tiden och tror mycket kan bero på att jag ätit dåligt.

När Marcus for på jobbet idag klädde jag, Line och Lova på oss och gick till Öppna förskolan som ligger precis i närheten. Line hade jättekul och jag tycker om att det är på eftermiddagen och inte på förmiddagen. 

Nu är det snart dags att natta Line men först blir det kvällsfika!

Kommentarer
Postat av: Saga

haha det höll länge ;)

2011-05-26 @ 23:03:45
URL: http://olssonsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0