Öppna förskolan

Det blev inget Ikea idag utan vi funderar på att åka imorgon då vi har mer tid. Istället gick jag, Line och Lova till öppna förskolan vilket var uppskattat av Line som hade så roligt, hon ville inte alls gå hem när det stängde. Det var dock inte så mycket folk där så vi testar kanske ett annat ställe nästa vecka. 

Nu har Lova nyss somnat i min famn så jag ska gå och lägga mig nu och försöka få några timmars sömn innan Line vaknar imorgon. Hon har börjat vakna så tidigt, önskar hon kunde sova lika länge som lillasyster som vaknade 12.30 idag ;)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Therese.

Svar: Superbra sida, ska definitivt spara den och testa hur den fungerar :) KRAM!

2011-05-20 @ 10:03:37
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0