110509

Tyvärr finns det inte mycket tid till bloggen nu utan tiden läggs på min familj och packningen. Idag tog vi en paus från packningen och spenderade den här underbara dagen i Rothoffsparken där vi hade picknick och lekte i lekparken. En riktigt härlig dag!

Här kommer veckans måndagslista:


  • Jag har haft ett jätteroligt dygn i Stockholm med mamma
  • Jag har fått alla poäng, så nu är jag helt klar med utbildningen!!
  • Nattningen med Line gick bra ikväll
  • Flyttningen går framåt och snart får vi flytta till Marcus!
  • Vi har haft en härlig dag idag
  • Jag har världens bästa mamma som är här hos oss och hjälper till!


  • Jag avslutar inlägget med bilder från helgen:


    Fina mamma på väg till middagen
    Jag
    Vi lyssnade på Olga Rönnberg som föreläste!
    Mingel innan middagen
    Dessa 3 tjejer ordnade galan!
    Förrätten: jordärtskocksoppa med grillad scampi och vitlöksbröd, till det serverades vitt vin.
    Varmrätten bestod av majskyckling, rostade rotfrukter, blomkålspuré, äppel- och senapssås. Till det dracks ett glas rött.
    Citronpannacotta med jordgubbssås och en bit choklad.
    Så här fin var Line när vi kom hem! Hon hade valt kläder själv: en kjol, lucialinne och gummistövlar :) Så himla fin hon är! Hon blev väldigt glad när jag visade henne alla saker som fanns i goodiebagen och tröjan som jag köpte till henne.

Kommentarer
Postat av: Saga

Vilka fina bilder och fin klänning ;)

2011-05-13 @ 16:50:41
URL: http://olssonsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0