Måndagslista

Var några veckor sen sist men nu är det dags för måndaglistan igen! Idag måndag är jag glad för att:
  • Vi hade en härlig dag igår med några kompisar. Först lekparken och sen blev vi bjudna på god mat hemma hos dem
  • Marcus är ledig
  • Vi ska äta blåbärspaj ikväll
  • Jag har en sån underbar familj
  • Lova skrattar och ler mycket
  • Jag fick nya mama-tidningen idag
  • Line är i en sån härlig ålder - vi skrattar ofta åt det hon säger
  • Vi har börjat fundera på Lines kalas - hon frågar varje dag om hon fyller 3 år snart :)
  • Vi ska göra egen citronsaft ikväll
Det blev en lång lista idag :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Lång lista = du har mycket att vara glad över = BRA;)

Längtar efter er alla!

Sv: vi var och tittade på utemöbler till stugan, jag S&S och LiseLotte. Hittade faktiskt några som vi var nöjda med:)

Sov så gott!

Kram♥♥♥

2011-07-11 @ 22:22:58
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0