Torsdag

Line har haft en jobbig natt med mycket hosta och hon ser fortfarande väldigt hängig ut. Hon har haft mycket energi och lekt mycket de här dagarna men man märker att hon inte mår helt bra. Nu sitter hon här i soffan bredvid mig och äter russin och ser på barnkanalen. Marcus har redan åkt på jobbet och kommer inte hem förrän sent ikväll.

Idag ska jag försöka läsa lite och plocka undan i lägenheten. Vardagsrummet ser ut som ett bombnedslag då Line tyckte det var roligt att ta fram så mycket leksaker som möjligt igår :) Jag ska också byta ut sommargardinerna mot höstgardinerna, känner att det är dags nu.

Kommentarer
Postat av: Marie

Spännande att se gardinerna, är de lila??

Jag ska klippa mig kl tio, ska snart åka och lämna bilen på fabriken först.

Pappa ska på möte, snabbt hem och duscha och sen iväg och äta middag på Bruksgodset i Banafjäl!

Ha det bra gumman, pussa gumman från mormor!

Love U

2010-09-09 @ 09:28:35
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0