Tisdag

Idag har det varit fullt upp så jag har inte suttit vid datorn. På förmiddagen var vi ner på stan och både jag och Marcus passade på att gå till en frisör och klippa oss, det behövdes verkligen! Efteråt ville Line också klippa sig och jag lovade henne att hon skulle få göra det snart, kan vara bra att få klippa topparna då hon aldrig klippt sig någongång. Marcus åkte sedan till jobbet och nu kommer han inte hem förrän fredag eftermiddag.

Jag, Line och Birgitha gick sedan på stan en stund innan vi åkte och handlade mat och for hem och lagade middag. Line var sedan så trött men klockan var alldeles för mycket för vila men för lite för att gå och lägga sig för natten. Så vi gick ut och lekte på gården och när vi kom in nattade vi henne och hon somnade fort!

Jag och Birgitha sitter nu och ser So you think you can dance men jag ska nog gå och sova snart. Jag sov inte så bra i natt då Marcus tog typ hela sängen. Det är nackdelen när han jobbar så mycket och sover borta ofta, jag blir van att ha hela sängen för mig själv.

Imorgon funderar vi på att ha picknick och gå ut i skogen och se om vi hittar blåbär och svamp. Hoppas vädret blir bra!

Kommentarer
Postat av: Elin

hej:) Blir det nån picknik idag?:) För en gångs skull har vi fint väder här idag jag hoppas det håller i sig:) Det känns verkligen i luften tycker jag att hösten är på väg nu! kram;)

2010-08-11 @ 08:27:20
URL: http://mamaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0