Ny termin

På måndag börjar jag min sista termin på lärarutbildningen! Jag kommer att läsa två kurser parallellt under hela terminen, varav den ena kursen är examensarbetet. Vi har fyra veckors VFU, praktik, och det ska bli jättekul att få komma tillbaka till "min" förskola! Jag har suttit och kollat det preliminära schemat och det ser helt okej ut. Mycket förläsningar och seminarier i början och på slutet är det nästan bara eget arbete. Känns så konstigt att efter denna termin är jag färdig lärare, när jag började utbildningen kändes det så långt bort och jag har ju dessutom haft ett års uppehåll då Line föddes.

Kommentarer
Postat av: Liselotte,21 år & mamma till Lilly 15 månader & mini med BF 25/11♥

Sv: Jo det är skönt att det närmar sig med stormsteg då man längtar så till att få se den lilla i magen =) Men jag är ju inte stor alls så jag känner mig knappt gravid vissa dagar. Brukar märka det när man ska sova då magen är som störst haha.



Jo vi fick veta vad Lilly var redan vid RUL faktiskt. Hade hoppas på att det hade gått med denna lilla filur med men tyvärr fick vi den suraste sköterskan på hela akademiska sjukhuste som gjorde RUL så hon blev galen när jag frågade om hon kunde se vad det var för kön.



Sen känns det bra att veta vad det är för kön då min kusin ska få en liten runt 1/10 så det kan vara skönt att veta om det ska vara samma kön på dom eller olika. Men tanke på att vi har massa tjejkläder & dom en massa pojkkläder =)



Kram

2010-08-25 @ 19:25:12
URL: http://liselotteloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0