God morgon!

Imorse vaknade Line 06.10 och Marcus var så himla underbar och gick upp med henne så jag fick sova mer! Han kom in och väckte mig 07.30 så jag skulle hinna vakna till innan han for på jobbet. Han jobbar till sent ikväll så vi får inte träffa han mer idag, tråkigt.. Jag och Line (mest jag) håller på tvätta, har vikt tvätt och har plockat undan i lägenheten. Det är leksaker överallt. Vi ska köpa någon sorts förvaringslåda till vardagsrummet där vi kan lägga Lines leksaker nu när hon sover i sitt rum för då kan vi inte lägga in leksakerna dit på kvällarna.

Line är så nyfiken på mitt oöppnade pussel. Hon sitter och håller i det nu och säger: Bygga pussel mamma. Line hjälpa. Så gullig! Hon ska få ett nytt pussel när hon fyller år, vi tittade igår men hittade inget rampussel med 9 bitar men vi ska fara till Barnens hus sedan och titta om det finns där. Vi hittade bara 12 bitar igår. Hon har ett med 6 bitar och det klarar hon helt själv, kul att hon gillar pussel precis som jag :)

Hoppas ni får en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0