Promenad

Efter lite vila i soffan och lunch så gick jag och Line på promenad. Det var jättehärligt väder ute och halkan märkte jag knappt av. Vi började gå längs ån och när vi gått ett tag ringde Marcus och ville att vi skulle titta förbi så självklart gjorde vi det, vi vill ju se hur det ser ut på jobbet! Line blev lite blyg inför alla nya människor men när hon fick en Fanta blev det lite bättre :) Vi gick sedan vidare till leksaksbutiken och KappAhl, Line tyckte det var konstigt att vi gick utan Marcus och sa flera gånger att hon saknade honom. Det känns så bra att hon inte alls är lika mammig längre, speciellt då bebisen kommer snart. På KappAhl hämtade jag ut en gratis body till bebisen och Line fick två nya tröjor, då blev hon glad. Hon såg så stor ut inne på butiken då hon gick och kollade på massa kläder och ville testa det mesta i provhytten :)

Jag kan säga att jag är väldigt nöjd med den nya vagnen! :) Den är så lätt att styra och den är smidig, jag hängde utan problem med Line inne i leksaksbutiken då hon sprang runt. Med den gamla vagnen var det inte alls lätt att göra det. Och bara att kunna vända den med en hand utan problem ger mycket, speciellt då jag lätt får ont i nacken och axlarna. Även Line verkar tycka om den, hon satt i den mycket idag utan att vilja gå själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0