BF

Idag är dagen som vi räknat ner till de senaste månaderna, det var vårt beräknat födsel-datum. Men vi hade tur att lillasyster ville komma till oss tidigare :)

Idag har vi haft besök av min faster och min kusin. Det var länge sedan vi träffades, sist var på nyår, så det var riktigt trevligt! Lillasyster fick en jättefin body och Line fick nya pennor, det tackar vi för!

Jag och Line har nyss ätit middag och nu sitter vi och ser film. Hon sov inte så bra i natt så hon är lite trött, det blir nog en tidig kväll ikväll så hon orkar med förskolan imorgon.

Jag ska ikväll försöka fixa liggdelen på Bugaboon, jag har dock fått för mig att det är lite krångligt så vi får se hur det går. Men det skulle vara skönt att ha det klart om jag vill gå på promenad med lillasyster.

Kommentarer
Postat av: Saga

Vad roligt!



Sv; :( vi har sportlov nästa vecka! :)

2011-03-02 @ 22:46:41
URL: http://olssonsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0