Tröttmössor

Det var kanske inte den bästa dagen att gå på bio på med tanke på att Line vaknade redan klockan 5 imorse. Marcus hade inte heller sovit mycket i natt så det resulterade i att vi alla tre somnade :) Jag och Marcus sov inte så mycket men Line sov i ca 1 timme vilket är ganska mycket då filmen inte var så mycket längre än så. Men det var mysigt att ha henne sovandes i min famn, det är inte ofta det händer nu för tiden.

När vi kom hem städade vi och sen lagade Marcus och Line köttbullar, sås och potatis och den maten uppskattades av lillgumman som åt 13 (!) köttbullar! Nu håller Marcus på natta henne och jag håller på baka tekakor som jag och Marcus ska äta ikväll när vi ska se På spåret.

Marcus jobbar imorgon så jag och Line funderar på att gå och hälsa på Liza och Kim, Line blev lite besviken när vi inte gick igår så hon blir nog glad om vi kommer oss i väg imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0