Torsdag

Idag har vi flyttat den vita "byrån" som stod i Lines rum in till vårt sovrum. Jag kom på för ett tag sedan att vi inte hade någon garderob att lägga bebisens kläder i så då får vi köra med samma lösning som vi gjorde när Line var bebis, dvs lägga kläderna på hyllan på byrån. Så nu ska vi bara tvätta allt, har tänkt att göra det ett tag nu men det blir som aldrig riktigt av..

Idag var första gången sedan Line började på nya förskolan som hon blev ledsen när jag lämnade henne. Jag fick en puss och en kram men sen hann jag bara gå några steg innan hon springer efter mig och är jätteledsen. Tror mycket beror på att de kompisar som hon brukar leka med var sjuka så det vara nästan bara stora barn där. Men nu ska vi snart hämta henne, längtar :) När vi kommer hem ska vi äta en god älggryta med potatispuré som Marcus har lagat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0