Söndag

Imorse väckte Line mig 6.30, lite väl tidigt tycker jag. Men hon är så gosig på morgonen och kröp tätt in till mig och bara kramades. Vi klev sedan upp till soffan och såg barnprogram och myste mer så då kunde jag vila ett tag till!

Nu lyssnar vi på Spotify, Line tycker det är busigt att vi lånar Sagas Spotifykonto :)

Marcus ringde för ett tag sedan och var på väg hem. Jag vet inte vad vi hittar på idag, vi har pratat om babyproffsen ett tag nu så vi får se om det blir av idag. Det skulle vara skönt att kunna bocka av lite saker på listan över vad som ska köpas och göras innan bebisen kommer.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Saga

Haha :D

Jag ska göra tråkläxa sj? :)

2011-01-23 @ 12:49:15
URL: http://olssonsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0