Måndag

Det blev som vi trodde, på grund av att Line sov rätt så mycket i bilen ville hon inte sova igår kväll. Marcus och hon var uppe medan jag gick och la mig och de somnade inte förrän klockan 3.45... Så när jag gick till skolan vid 10.30 imorse sov fortfarande Line och hon fortsatte sova till 12 innan hon klev upp till Marcus. Ikväll somnade hon dock en mycket bättre tid, 21.15.

Jag har som sagt suttit i skolan idag och skrivit på examensarbetet med min kompis, vi satt till klockan 19 så vi hann med rätt så mycket. Nu är det bara att vänta på respons från handledaren.

Imorgon är det dags för förskola igen för Line men först ska vi till barnmorskan. Vi ska dit klockan 9 och Liza och Kim strax efter 10 så de åker med oss och passar då Line medan vi är hos barnmorskan!

Nu ska jag fortsätta se Sverige-Ryssland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0