Måndag

Jag lämnade Line på förskolan vid 9 och sedan dess har jag suttit och skrivit på sista hemtentan. Jag känner mig ganska less nu och inte blir det bättre av att jag knappt vet vad det är jag ska skriva.. Men mitt i allt skrivande så ringde Marcus och sa att han skulle sluta tidigare så han kommer hem ikväll, det gjorde mig glad! Egentligen skulle han ha jobbat hela kvällen och börjat tidigt imorgon så då skulle han sovit över på jobbet.

Jag känner mer och mer av ryggen, det är på exakt samma ställe som när jag väntade Line. Annars har jag aldrig ont i ryggen men nu känner jag av det så fort jag sitter ner för länge. Det bästa är att antingen stå upp eller ligga ner på sidan för då känner jag inte av ryggen. Jag kan inte ligga på rygg längre för då kan jag knappt andas, obehagligt. Men det är jobbigt att ha dessa ryggproblem när jag pluggar för då sitter jag ner hela dagarna. Men jag får tänka positivt, det är inte länge kvar nu innan utbildningen är klar och bebisen är ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0