Jobbig natt

Natten i natt var inte så rolig, Line vaknade klockan 2.15... Hon var då vaken till 7 och sov då knappt två timmar. Jag kunde gå och lägga mig 10 och sov då två timmar, det behövdes för att jag skulle orka med dagen.

Jag har varit hos tandläkaren idag, det gick bara bra! Jag kunde inte röntga då jag är gravid men det gjorde inte mig något för jag tycker inte alls om det. Under tiden passade Liza Line för Marcus var på jobbet, snällt!

Line har nyss somnat och vi kan ju hoppas att natten i natt blir lite bättre. Jag ska se Masterchef USA nu, det är två avsnitt på raken, och äta semlan Marcus var så underbar och köpte till mig idag! Och skulle jag fortfarande vara sugen på något efteråt så köpte han en påse Gott och blandat också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0