Vänt tillbaka?

Det blir många inlägg om sömn just nu men de senaste dagarna har handlat om just det. När Line kom hem från förskolan igår var hon trött och somnade på soffan vid klockan 15. Jag försökte väcka henne men det gick inte, hon blev bara arg och ville sova mera så då lät jag henne göra det. Jag gick och la mig tidigt för jag visste att hon skulle vakna pigg någon gång under natten och klockan 02:40 vaknade hon. Vi läste böcker och såg sen film och barnkanalen och båda somnade då i soffan. Strax innan 9 vaknade hon pigg och glad och det är så kul att vara med henne när hon är utvilad! Så nu håller vi tummarna för att hon vänt tillbaka dygnet och sover bra i natt :)

Marcus jobbar hela dagen idag och det var tänkt att vi skulle gå och hälsa på Liza och Kim. Men det har kommit så mycket snö så jag känner inte för att styra vagnen i massa nysnö, hoppas det är bättre imorgon för då kan vi hälsa på dem då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0