Underbart samtal!

Alldeles nyss ringde telefonen och det var Marcus som ringde. Han hade precis kommit fram på jobbet och sa att han var visst ledig idag så han är på väg hem!! :) De hade skickat ett sms igår men Marcus laddar aldrig sin telefon så han hade inte sett det så det blev en rolig överraskning!

Line somnade i soffan när hon såg Pippi och hon sover fortfarande. Hon får sova tills hon vaknar, hon har mycket sömn att ta igen.

Igår hade jag så himla ont i nacken och ryggen. Dels beror det på att jag satt och lyssnade på föreläsning både på förmiddagen och eftermiddagen och dels på att Lines nya favoritsovplats är soffan. Så natten till igår sov hon och jag där och i natt sov först hon och Marcus där men vid 6 bytte vi av. Jag kan verkligen inte förstå att både Line och Liza tycker vår soffa är skönt att sova i för det är den inte. Nacken känns lite bättre idag men den är verkligen inte helt bra. Det brukar bli bättre när Marcus masserar mig men det gjorde han två gånger i går + att jag använde värmekudden men ändå försvann det inte.

Idag har vi köpt mer te, jag testade efter maten ett helt nytt men det var ingen höjdare så nästa gång satsar jag på ett säkert kort!

Igår skulle vi göra egen passionsfruktglass men det blev så sent men nu när Marcus är ledig ikväll så kanske det blir av då istället!

Det blev ett långt inlägg men det blev ju inget bloggande alls igår + att jag inte har så mycket att göra då Line inte brukar sova på dagen :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Tror inte det var så roligt för Mackan när han insåg att han kört x antal mil i onödan;)

Saga är på väg hem från H-sand, match med damlaget och förlust med 10-2!

Igår var hon dessutom på Röda Villan för första gången, hon börjar blir stor nu:(

Puss&Kram

2010-09-11 @ 16:44:50
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0