Ultraljud

Igår var jag och Marcus på ultraljud. Innan vi for lämnade vi av Line hos Liza och Kim som var så snälla och passade henne. Ultraljudet gick jättebra och allt såg bra ut, och det var så underbart att få se den lilla bebisen så tydligt som man faktiskt gjorde!

Efteråt åkte jag till skolan och vi fick sluta redan 13.40! Då gick jag till Liza och Kims lägenhet där Liza och Line var, Kim och Marcus var nere på stan. När de kom hem åt vi middag och sedan åkte vi vidare till vår lägenhet för att Line skulle få sova. Det ville hon inte så hon var uppe länge igår.

Nu ligger hon i soffan och ser Ice Age och jag märker att hon är trött då hon bara sov 9-10 timmar i natt. Idag har vi funderat att åka till skördemarknad i Rademacherkedjorna men vädret lockar inte speciellt så vi får se vad det blir!

Kommentarer
Postat av: Marie

Inga bilder???????

Kan någon skicka till min mobil, snäääääälla!

Vi har också skitväder, det regnar precis HELA tiden. Pappa ska åka och hjälpa Ante med ett innertak till deras nya sovrum.

Rebecca har inga känningar....inte än i alla fall;)

Kram till mina godingar♥

2010-09-25 @ 10:29:19
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0