Tisdag

Igår for vi, som det gick att läsa på måndagslistan, till Ikea. Det var jag, Marcus, Line och Liza som åkte efter jag slutat skolan och Marcus kommit hem från jobbet. Vi började med att äta middag där, kanske inte det godaste men mätta blev vi. Sedan shoppade vi. Jag och Marcus skulle inte köpa något men det slutade med att vi köpte nästan lika mycket som Liza, det brukar bli så när man far till Ikea :) Vi köpte bland annat nya kuddfodral, tyg, hylla till Lines rum, tavelramar, tvättkorgar och en stor kaffepress.

Idag blir det en lugnare dag. Marcus är ledig och jag ska inte i väg till skolan men jag ska ändå sitta och läsa men det tar inte hela dagen så jag är glad att Marcus och Line är lediga!

Nu vill Line lägga sig i sin säng och läsa böcker så jag måste gå!

Kommentarer
Postat av: Marie

Kan väl säga att du brås på din moder i det fallet, köper fast man inte skulle;)

Skönt att få vara hemma med familjen!

Puss&Kram

2010-09-21 @ 10:13:29
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0