Söndag

Vilken slappardag jag och Line har idag. Vi har i och för sig hunnit med lite som tvättning och undanplockning men mest har vi lekt och läst böcker. Men det är mysigt att bara ägna dagen åt Line och inte tänka på något annat! Nu har vi nyss badat och jag funderar på att gå och laga middag snart. Det blir väldigt tidigt men vi åt en lätt lunch så båda börjar bli hungriga. Vi ska idag äta pasta carbonara, gott!

Jag har börjat skriva en lista på det vi måste köpa till Line när det gäller kläder. Jag har idag rensat ur hennes garderob och det var mycket kläder som försvann, mycket var för litet men det var även sommarkläder. Vi måste bland annat köpa vinterskor, strumpbyxor, overall (eller täckjacka + byxor?) och vintermössa. Kanske också en höstmössa för just nu hittar jag ingen här hemma men jag hoppas på att de ligger i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0