Nässelutslag

Idag har Line haft massa utslag på kroppen så ikväll ringde Marcus sjukvårdsrådgivningen och 30 minuter senare hade vi fått tid på vårdcentralen. Klockan var då 19:45 så vi var lite förvånad att det gick så fort! Det visade sig att det var nässelutslag så vi fick med oss medicin hem. Vi frågade även om de variga ögonen och han sa att det skulle gå över av sig själv men att det kunde ta några veckor... Det har sett bättre ut idag men nu ikväll har det kommit mer igen. Och eftersom det är så smittsamt så ska hon inte gå på förskolan undertiden och jag är så glad att jag har en sån underbar syster som mer än gärna hjälper till med att passa henne! Liza, och Kim, flyttar nämligen ner hit på torsdag, ska bli så kul! Line längtar också, jag berättade idag att då kan Liza hämta henne på förskolan nångång. Då sa hon jaaa, jippi!

Kommentarer
Postat av: Liza

Sötnosen min :) Ska bli så roligt att få träffa er igen :)

2010-09-12 @ 18:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0