God morgon!

Jag gick och la mig strax efter 21 igår och det är jag glad för idag! Line vaknade vid 1 och kom in och la sig hos mig. Hon ville ha välling så jag gjorde det men sedan dröjde det ungefär 20 minuter innan hon ville äta den så det tog nog en timme innan vi båda somnade om. Och vid 7.30 öppnade hon sina fina ögon och började väcka mig :) Jag är så van att sova hela nätterna nu för tiden så jag känner av att det inte blev så i natt.

Idag har vi inga stora planer. Vi ska iaf bada så vi är rena och fina imorgon när det är skola och förskola :) Solen skiner så vi kommer nog gå ut till lekparken också men vi kommer få klä på oss för just nu är det bara 5 grader ute.

Hoppas ni får en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Ah vad spännande ^^

2010-09-05 @ 09:17:18
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0