Söndag

Jag vaknade i natt av att en liten tjej hoppade upp i min säng och kröp in tätt intill mig och somnade, mysigt!

Det blev en liten sovmorgon idag med, Line vaknade 7.10 men vi låg i 35 minuter och drog oss! Nu är det full fart på henne, just nu håller hon på att klä på sig massa kläder. Hon är verkligen envis när det gäller att klä på sig, hon sitter och kämpar och kämpar och förr eller senare lär hon sig hur man gör!

Idag vet jag inte vad vi ska göra, vi skulle behöva åka till biblioteket och lämna tillbaka massa böcker. Sen är jag sugen på att åka till babyproffsen och titta på vagnar, bärsjalar, amningskuddar, bilbarnstolar och massa annat smått och gott! Och jag är även sugen på lussebullar, men är det för tidigt att baka det redan? Tänk vad gott med lussebullar, pepparkakor och julmust :)

I natt kom mamma, pappa, Saga och Sanna fram till Kanarieöarna där de ska vara i två veckor, jag är inte alls avundsjuk... ;)

Hoppas ni får en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0