Julklappar

På söndag är det bara två månader kvar till jul så det är verkligen dags att börja fundera på julklappar. Både jag och Marcus har stora familjer så det är några vi ska köpa till och då är det skönt att sprida ut det lite så vi inte måste köpa alla på en gång. Jag har suttit och tittat runt på internet för lite idéer men avvaktar med att beställa, jag vill kolla nere på stan också.

Jag har också börjat fundera på julklappar till Line, hon har redan så himla mycket saker och vi får inte plats med så mycket mer i hennes rum.. Men samtidigt så vill jag och Marcus köpa lite roliga saker till henne också (inte bara kläder och "måste-ha-saker") för hon pratar mer och mer om julklappar :) Vi funderar på att ha en present-julkalender men det svåra är att komma på 24 saker att ge henne. Några förslag?

Kommentarer
Postat av: Saga

jag tycker att det är för tidigt fast jag måste ju bara i och för sig köpa till 9 stycken x)

mesta gör ju man i skolan! ;D

2010-10-22 @ 21:55:01
URL: http://olssonsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0