Fredag! :)

Efter en lång och intressant dag är det nu äntligen helg. Jag har haft en riktigt rolig vecka men som alltid blir man så trött första veckan på praktiken så jag hoppas jag är piggare de resterande tre veckorna av praktiken!

Nu är jag och Line hos Liza och Kim. De var så himla snälla och hämtade Line på förskolan idag, det uppskattas mycket! Snart kommer Marcus hit och då ska vi äta varma mackor, ska bli gott då jag är hungrig :)  

Det är tyvärr ingen som vet var Snuttis är... Han (?) var inte på förskolan när Liza hämtade och det enda jag vet är att jag packade ner han i en väska imorse som Marcus tog med på förskolan. Den väskan var inte där när Liza hämtade henne. Jag ringde Marcus och han kommer inte ihåg om han lämnade den där eller om den följde med ut i bilen igen. Jag hoppas på det sistnämda. Annars får vi hoppas att det går bra att sova ändå, det positiva är att hon är så pass stor att vi kan prata med henne om det.

Det känns så kul att Marcus är ledig hela helgen! Vi har inga planer förutom att vi ska på underbara barn-mässan på söndag, det ska bli kul! Mitt mål är att vi ska vara där tidigt så vi får en goodie-bag :) Sen återstår det att se om jag lyckas övertala Marcus och Liza att åka tidigt. Vi ska lyssna på Alex Schulman och sen titta runt på allt som finns där, jag ska bland annat titta på en bärsjal. Vi har en bärsele sen Line var liten men jag tycker det ser så mysigt ut med en bärsjal. Är det någon av er som har erfarenhet av bärsjal? 

Nu ska jag se Hotell Kantarell med Line!

Kommentarer
Postat av: Britta bloggar

Mysigt, hoppas ni få en fin helg!

2010-10-08 @ 21:43:27
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0