Fredag!

Idag var Line sista dag på förskolan men vi måste tillbaka dit till veckan och hämta alla saker. När jag hämtade henne idag var det ingen som visste var bland annat Lines teckningar var och de vill jag gärna ha, så det blir till att åka tillbaka.

Nu sitter jag och Line i soffan och har fredagsmys, vi ser Hotell kantarell och äter popcorn! Mys! Marcus jobbar men slutar klockan 19 så jag hinner träffa honom ikväll och det känns bra :)

Nu har jag gjort halva tiden på förskolan, två veckor har gått så fort. Känns tråkigt att det snart är slut och jag måste tillbaka till skolan för det är ju inte lika roligt. Men nu är det inte länge kvar innan jag är klar med utbildningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0