Tisdag

Även denna dag har spenderats i skolan. Jag hämtade Line strax innan 16.30 och vi gick hem och lagade middag, badade och satte oss sedan i soffan. Fem minuter senare (kl. 17.55) hade hon somnat så jag bar över henne till vår säng och där sover hon än. Skönt att hon somnade i tid ikväll då vi ska upp tidigt imorgon.

Jag pratade nyss med Marcus, det hade gått jättebra att lämna Line idag. Vi hade funderat lite på hur det skulle gå då hon inte varit där sedan i onsdags men det var som sagt inga problem. Hon sa knappt hej då till Marcus för hon ville in och leka :) När hon hade kommit in hade hon sagt hej allihopa och sedan hade hon fått en stor kram av hennes kompis, gulligt!

Ikväll blir det lugnt, ska lägga mig i soffan och läsa nyaste Mama nu och sedan är det Desperate och efter det väntar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0