Söndag

Nu var det länge sedan jag skrev så nu kommer det (äntligen) ett inlägg!

Vi har de senaste dagarna haft besök av Marcus pappa och hans två yngsta syskon, det har varit roligt! Det är så sällan man ses så det är kul när det väl blir. Igår var vi in till Stockholm och Naturhistoriska museet och Cosmonova. Tyvärr kunde jag inte se någon film då Line var för liten så hon och jag gick runt och tittade på skelett och dinosaurier istället.

Idag har jag, Marcus och Line haft en lugn dag, det har varit skönt. Vi var en sväng ut till Tuna Park där vi köpte två till saker till hennes present-julkalender och vi hittade också en julklapp till henne. Det var ett spel där man skulle para ihop djur med deras näsor. Det var från 2 år så det kommer nog bli kul att spela ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0