Sömn

Nu har jag och Marcus pratat och bestämt att Line ska sluta sova på dagarna helt. Hon hade sovit på förskolan igår och det medförde att hon somnade efter 00.30 i natt.. Jag försökte flera gånger under kvällen att natta henne men hon var inte det minsta trött, och jag såg att hon verkligen försökte sova. Det slutade med att jag inte visste vad jag skulle göra och jag var så trött, så jag ringde Marcus som fick komma hem. Han skulle egentligen ha sovit över på jobbet eftersom han började tidigt idag. Han kom 23.30 och då kunde jag gå och lägga mig medan han och Line lekte. Jag tror det bästa för Line är att sluta med vilan helt, för får hon sova ibland så blir det också konstigt för det är så vi har haft det de senaste veckorna. Men vi ska vänta med detta tills hon kommit in i rätt sovtider igen, det är inte så snällt att hålla henne vaken idag då hon endast sovit 7 timmar i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0