Rolig överraskning!

Line var så trött igår och blev arg så fort hon inte fick som hon ville, så efter vi ätit popcorn och haft fredagsmys nattade jag henne och hon somnade på en gång. Jag klev upp och satte mig vid datorn och efter ca 40 minuter ringde min mobil och då var det Marcus som stod nere vid porten och ville att jag skulle öppna! Jag blev så glad, hade ju inte räknat med att få träffa han förrän måndag eftermiddag. Vi tog det bara lugnt, såg På spåret och Criminal minds. När det var slut vaknade Line till så då gick vi och la oss med henne.

Marcus åkte redan 06.30 imorse till jobbet. Line vaknade till när han klev upp men på något sätt lyckade jag övertala henne att lägga sig och sova en stund till, så vi klev upp 08.20 istället!

Idag och imorgon är det julmarknad här i Eskilstuna, det skulle vara kul att gå på men i så fall måste vi ta vagnen och det har snöat här så det känns inte så kul att ploga sig fram med vagnen. Men vi får avvakta och se vad vi känner för.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Marie

Vi ska på julmarknad...i Olofsfors!!

Bry dig inte om att gå iväg, du lär få jobba ihjäl dig med vagnen. Fixa till adventsmys hemma istället!

Pussa Linegumman!

P&K till dig

2010-11-27 @ 09:28:46
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0