Världens bästa man!

Idag har jag varit på min partnerskola och genomfört den sista fältstudien den här terminen och som vanligt var det väldigt kul att träffa alla barn och vuxna!

När jag kom hem ser jag att Marcus köpt blommor till mig, jättefina är dem!! Han är så himla underbar! Och som om det inte räcker så har han dessutom lagat middag till mig och Line! Önskar han var hemma så jag kunde krama om han och säga hur mycket jag älskar han. Men han jobbar nu men är ledig tisdag och onsdag!

Jag har sedan jag kom hem pluggat, dels läst igenom grupparbetet och dels skrivit på hemtentan. Jag ska snart i väg och hämta Line på förskolan, måste cykla lite tidigare för jag ska till biblioteket först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0