Vår dag

När Line vaknade idag efter vilan så gick vi längs ån och matade ankorna. Vi lämnade vagnen hemma så hon fick gå och det tyckte hon var kul, vi hade absolut inte bråttom utan det får ta den tid det tar. Hon hade ingen blöja på sig så två gånger fick hon kissa utomhus och det gick bara bra! Vi mötte två personer som åt glass och då ville Line också ha så hon sprang efter dem och ropade glass, glass, glass :) På vägen hem sprang jag före till kiosken och köpte tre stycken piggelin, och då blev hon riktigt glad!

När vi kom in så fortsatte Marcus med städningen och jag och Line cyklade på affären. Vi satt sen ute på balkongen och där blir det så himla varmt för det blåser ingenting. När Line lagt sig för natten ställde jag mig och bakade kladdkaka som vi åt med grädde och hallon, gott! Tyvärr så åt jag lite för mycket så jag började må lite illa..

Nu ska vi snart gå och lägga oss. Imorgon kommer Liza hit på besök, ska bli så roligt!! Mindre roligt är att hon kommer 7.41 och vill att vi hämtar henne på tågstationen... :P

Jag går i skola imorgon, Marcus jobbar och Line ska till förskolan. Kan vara skönt för Liza att få vila lite då hon åker nattbussen.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Elin

härligt att ni haft så fint väder...här har det bara regnat o blåst tyvärr!

Ikväll är det dax för grey's anatomy igen:D tror det bara är 3 avsnitt eller nåt kvar!?

2010-05-12 @ 16:41:42
URL: http://mamaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0