Tentaskrivande

Jag satt och skrev i lite mer än en timme innan jag hämtade Line på förskolan, hade inte motivation till mer just då. När vi kom hem lagade vi mat, byggde pussel och såg Pingu. Hon hade inte sovit så mycket på förskolan så hon somnade en bra tid ikväll. Efter Line somnat har jag suttit och skrivit på tentan, fick nåt ryck och då ska man passa på! Sakta men säkert kommer jag framåt. Det jag har kvar innan sommarlovet är följande:

  • Skriva klart och lämna in hemtentan
  • Skriva redovisningen och träna på den
  • Göra ett collage till redovisningen
Så det är inte mycket kvar nu!

Kommentarer
Postat av: Marie

Heja gumman! Vilken disciplin du har, bra jobbat! Nu är det inte SÅ länge kvar till ni kommer hem!!

Puss på dig och Line, kram till Mackan

2010-05-27 @ 21:41:09
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0