Sova

Varning för tråkigt inlägg om sömn...

Vad svårt det har blivit med Lines sömn. Igår sov hon middag 11.30-13 och det brukar fungera men igår somnade hon inte för natten förän 20.30. Det är för sent tycker jag. Men imorse vaknade hon 7.15 så då tänkte jag att hon skulle få sova middag tidigare men det gick ju inte. Så då tänkte jag att jag kanske skulle testa att hoppa över vilan om hon ändå inte är speciellt trött. Men bara ett tag senare blev hon trött och då var klockan 12.50. Det är för sent att vila. Så jag funderar på om jag ska väcka henne nu, annars kommer hon vara vaken hela kvällen. Men samtidigt så är det riskabelt att väcka henne för då kan hon vara grinig hela kvällen om jag har otur. Blää vad jobbigt det ska vara då....

Kommentarer
Postat av: Elin

Vet precis hur det där är! vi fick lova att sluta helt med Linnea's vila när hon var 2 år...

Nu sover hon lagom till 7 varje kväll:) Det tog ju några veckor innan hon inte var så trött mitt på dagen utan vilan men sen blev hon van:)

2010-05-08 @ 18:15:25
URL: http://mamaelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Linnea är 2½ glömde tillägga det:)

2010-05-08 @ 18:17:10
URL: http://mamaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0