Måndagslista

Idag måndag är jag glad för att:

Jag fått träffat alla underbara på min partnerskola!
Jag har världens bästa man som köper blommor och lagar mat till mig!
Marcus är ledig tisdag och onsdag!
Line är så underbar och pratar så mycket!
Lines potträning går så bra!
Vi ska på sommarfest på Lines förskola på onsdag!
Snart är det sommarlov!!
Hemtentan går framåt!
Grupparbetet är snart klart och ska in på onsdag!
Vi ska köpa årskort till Parken zoo imorgon!

Det blev mycket idag :) Gör gärna en lista ni med!

Kommentarer
Postat av: annas Perssonliga

Vad trevligt!! Jag blir så glad att läsa alla underbara listor.



Ha det gott!

2010-05-24 @ 20:03:56
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Vilken härlig måndagslista :)

O Edvin tackar o bockar för gratulationerna :)

Kram - Elin (Edvinsmamma)

2010-05-24 @ 21:58:04
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0