Lördag

Det blev ingen brasa för oss igår, vi kände oss inte så sugen att gå ut när det duggade och blåste utan vi stannade hemma och hade mysigt istället!

Nu har jag och Line nyss badat och tvättat håret. Använde hennes nya schampo nu så jag hoppas det hjälper mot hennes kliande hårbotten.

Vi ska snart gå ut och leka, men vi får klä på oss ordentligt för det blåser ute. Men det ska bli skönt att gå ut, jag var inte ut på hela dagen igår.

Marcus jobbar idag med... Saknar dig

Annars har vi inga speciella planer idag, kanske fortsätter jag att virka. Just nu håller jag på virka en morot som Line kan ha i sitt kök. Jag har köpt en mindre virknål så nu går det bättre att virka.

Nu ska jag fortsätta mysa med min lilla nakenfis som sitter och ser barnprogram på tv. Tror hon börjar bli lite trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0