Fullt upp!

Idag har jag varit nere på skolan och skrivit klart grupparbetet, skönt att vi är klara nu! När jag kom hem fixade jag i ordning Line och sen for vi alla tre ut till Kälby där det var sommarfest med Lines förskola. Vi grillade korv och umgicks, trevligt! Och vi hade rätt så bra väder, tur att det inte var som igår. När vi kom hem diskade jag undan och nu har jag precis satt mig i soffan.

Igår somnade jag på soffan vid klockan 20 så gick gick och la mig sen och sov ända till 7.45 när väckaren ringde! Hade kunnat sovit ännu längre men det var ändå skönt att sova i kapp lite.

Imorgon jobbar Marcus 14-23 och Line ska på förskolan 11-16. Jag ska plugga undertiden, fortsätta med hemtentan. Jag har som mål att den ska vara så gott som klar när jag hämtar Line på förskolan på fredag eftermiddag.

Nu ska jag mysa med Line innan hon går och lägger sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0