Cykelhjälm

Line tycker verkligen om biblioteket! Hon blev så glad då hon insåg att vi skulle dit och när vi kom in sprang hon och letade böcker, lekte och ritade. Efter vi varit där ett tag for vi vidare ut till Tuna park där jag köpte en cykelhjälm. Känns alltid lika dumt när man säger till Line att man måste ha hjälm när man cyklar, men själv har man ingen. Men nu är det inte så längre!

Vi har nyss ätit middag, Marcus lagade kåldolmar. De var första gången jag åt det och det var jättegott! Jag sitter och försöker plugga nu men vet inte riktigt vad jag skriva.

Line har inte sovit middag ännu, så vi funderar på att hoppa över det idag. Få se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0